Торгова марка виступає в якості інструменту для захисту інтелектуального права власника. Це метод індивідуалізації певного образу, який асоціюється у громадян і компаній з конкретними товарами та послугами.

Юридична фірма “Astarta” здійснює процедуру реєстрації ТМ відповідно до міжнародних норм, а також національного законодавства для забезпечення максимальної безпеки і правової захищеності ТМ.

Зверніть увагу! Недотримання встановленого порядку може призвести до відмови в реєстрації, тому професійний підхід і правильний порядок дій мають першорядне значення.

 

Поняття і необхідність

Торгова марка – це позначення (кілька пов’язаних позначень), які використовуються з метою індивідуалізації товарів і послуг. Тобто, спосіб відрізнити товари та послуги власника ТМ від наданих іншою особою. ТМ може бути словесною (назва фірми або об’єднання), вираженою візуально за допомогою зображення, об’ємної конструкцією. Допускається комбінації методів вираження.

Реєстрація ТМ являє собою процедуру закріплення прав на спосіб індивідуалізації за конкретною особою. Міжнародна реєстрація торгової марки дозволить захистити права власника не тільки на території своєї країни, а й за її межами. Фактично – це забезпечення захисту прав власника від інших осіб, бажаючих неправомірно використовувати засоби індивідуалізації подібні або аналогічні позначення.

Але з виходом компанії на світовий ринок виникає необхідність захистити своє право на міжнародному рівні. Мадридська система дозволяє отримати захист не тільки на території України, а й у всіх країнах, які є членами даної угоди.

 

Міжнародна реєстрація торгової марки - Астарта

Процедура реєстрації ТМ

Міжнародна реєстрація торгової марки проводиться в кілька етапів. Організації, зареєстровані в країнах, що входять в Мадридський союз, повинні дотримуватися певної процедури. Так, міжнародна реєстрація торгової марки (ТМ) проводиться в такому порядку:

  1. Пошук схожих або ідентичних заявок.
  2. Подача міжнародної заявки. Для цього потрібно звернутися в Укрпатент і провести місцеву процедуру, без цього міжнародна реєстрація ТМ буде неможлива.
  3. Відстеження статусу. Міжнародна реєстрація ТМ починається з місцевої процедури.

 

Мадридська процедура передбачає подачу заявки через національний орган. Після цього дані передаються в ВОІВ (Всесвітня Організація Інтелектуальної Власності). У заявці повинні бути вказані відомості про країни і регіони, на території яких буде потрібен захист. Також можна спочатку поставити на облік ТМ на місцевому рівні, а потім, на її підставі, проводити міжнародну реєстрацію для захисту ТМ за кордоном.

Попросту кажучи, національна система передбачає процедуру через Укрпатент і поширюється тільки на територію країни. Мадридська система дозволяє подати заявку також через національний орган, але далі вона передається у всесвітню організацію.

 

Переваги і недоліки міжнародної реєстрації

Звертаючись до нас, ви отримуєте повний перелік послуг, пов’язаний як з національною, так і з Мадридською процедурами, від самого початку і попередньої консультації і до отримання конкретного результату.

Національна реєстрація торгової марки має важливу особливість – торгова марка, зареєстрована даними способом, буде захищатися тільки на території України. Тому в подальшому, для отримання протекції на міжнародному ринку, необхідно отримати відповідні права, скориставшись Мадридським Протоколом або провівши реєстрацію ТМ за кордоном в кожній окремій державі.

В цьому плані Мадридська процедура має величезну перевагу, так як дозволяє поставити на облік торгову марку відразу в ряді держав-членів угоди. На даний момент їх більше 100. Торгова марка з України отримає свій захист, до того ж вартість буде набагато менше, ніж при реалізації в кожній країні окремо.

Мінус реєстрації права на ТМ через Мадридський Протокол в тому, що процедура не буде охоплювати відразу всі країни, а тільки лише ті, що входять в угоду. Для інших держав доведеться проводити процедуру індивідуально.

 

Вартість процедури

Послуги по постановці на облік торгових марок мають високі ціни, які складаються з вартості роботи посередників (якщо організація не подає документи самостійно) і мита. Сума мита відрізняється в залежності від країн, в які буде подана міжнародна заявка.

Вартість буде коливатися в залежності від кількості класу товарів, банківських послуг, а також обраних країн. Ціна завжди виражається в Швейцарських франках, але наші фахівці зроблять розрахунок в зручній для клієнта валюті.

Повну вартість послуги ви зможете дізнатися під час звернення до нашого офісу для реєстрації торгових марок в Києві. На місці ми проінформуємо про додаткові вимоги, такі як пакет необхідної для реєстрації права на ТМ документації, можливих додаткових витрат і так далі.

Реєстрація торгової марки, тобто позначення, яке використовується для індивідуалізації організації або підприємця, проводиться в кілька етапів. Найскладніше доводиться тоді, коли фірма планує виходити на міжнародний ринок. Наша організація готова надати повний перелік супровідних послуг, адже реєстрація торгових марок – вид діяльності, яким ми займаємося професійно.